دانلود آخرین نسخه از ویجت اندروید Monitor Widget Pro که به جرات می توانیم بگوییم یکی از حرفه ای ترین و برترین ویجت های مدیریت و بهینه سازی باتری در اندروید می باشد که برای تبلت ها و گوشی ها کارایی دارد و از اندروید 2.1 و بالاتر پشتیبانی میکند و برای اندروید 4.4 کیت کت نیز بهینه سازی شده است. شایان ذکر است قیمت این ویجت در فروشگاه گوگل 4 دلار و 99 سنت می باشد که توانسته است با قیمت بالا خود رضایت مشتری های خود را کسب کند که نشان دهنده این موضوع امتیاز 4.7 از 5 به Battery Monitor Widget Pro است, حال شما می توانید نسخه آنلاک شده این ویجت را دانلود و از آن لذت ببرید. همچنین دقت کنید تمام برنامه ها و .. موجود در سایت قبل از قرار گیری تست می شوند و اگر میخواهید جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اندروید خود داشته باشید همیشه با ما همراه باشید.

کامل ترین و برترین ویجت ارائه شده برای مدیریت باتری و نمایش اطلاعات باتری که اطلاعات: هیستوری یا تاریخچه, میلی آمپر, میلی وات و درجه حرارت را برای محاسبه و کالیبره کردن باتری شما استفاده میکند تا وضعیت شارژ اندروید در بهینه ترین حالت ممکن قرار گیرد.

پیشنهاد ویژه که برترین ویجت باتری در اندروید است و امتیاز 4.7 از 5 را به خود اختصاص داده که با قیمت 4.99 دلار به فروش می رسد.
دانلود ویجت باتری مانیتور اندروید - Battery Monitor Widget Pro